tilbage i skoven igen

I aftes ankom jeg til skoven, hvor måneseglet hang lysende mellem trætoppene, og uglen tudede til velkomst.

Her til morgen synger fuglene, og solen sendte sit lys ned mellem træerne, inden skyerne lukkede sig på himlen.

DSCN0772

Det er skønt at være her igen. Jeg har været i gang med at pakke ud og få mine ting til det kreative værksted på plads i mit lille skovhus, som her ses fra terrassen ved hovedhuset.

DSCN0771

DSCN0773DSCN0775Og her udsigten til hovedhuset fra den lille terrasse ved mit skovhus.

DSCN0776

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til tilbage i skoven igen

  1. marianne bentzen siger:

    Der ser så dejligt ud i dit lille hus i skoven. Jeg er på vej til at sælge mit sommerhus, som jeg nu har boet i i 50 år, men jeg kan ikke overkomme det mere , hverken økonomisk eller fysisk. Men alt har sin tid og ingen kan tage alle de dejlige minder jeg har fra mig.
    Håber du får en god tid med kreative sysler.
    Kh Marianne

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Marianne. Ja, jeg er jo så priviligeret at have en nær ven, der har dette skønne sted, og som har stillet sit gæstehus til rådighed for mig som mit værelse og værksted, når jeg opholder mig her hos ham i skoven. Ja, sådan er det jo her i verden, alting har sin tid, og man må give slip, når tiden er kommet til det. Jeg håber, du kan glæde dig over det, du har, samtidig med at du glæder dig over de mange år, du har haft dit sommerhus.

Skriv et svar

