at forsøge at fange et egern

Endnu en strålende og solbeskinnet dag i skoven, hvor der stort set ingen vind er, men masser af aktivitet i form af trommende spætter og springende rådyr.

Et egern besøgte fuglefoderhuset i formiddag, og jeg forsøgte at fange det på lang afstand med kameraets zoom inde fra stuen gennem et ret sløret vidue, hvilket ikke førte til det ønskede resultat. Men man kan da se, at det er et egern. 😉

DSCN1273DSCN1274DSCN1276

Nu ligger Sif på græsset nedenfor foderhuset og holder vagt, så hverken egern eller fugle vover at nærme sig de lækre solsikkefrø.

Som sædvanligt har jeg brugt tid på at skrive og baggrundsmale i min artjournal i mit lille skovhus, men det er jo ikke vejr til at være indendørs i dag, så jeg flyttede ud i solen på terrassen for at læse dagens tekst. Og når dette indlæg er færdig, skal jeg ud i det skønne vejr igen.

DSCN0853

Må også din dag være skøn og solbeskinnet.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til at forsøge at fange et egern

  1. Madame siger:

    Sikke et dejligt vejr vi har haft i dag – og her har vi også nydt at kigge på havens dyr 🙂

Skriv et svar

