ved havet

Kræfterne er langsomt ved at vende tilbage efter mere end en uges sygdom.

Solen skinner over skoven i dag, og jeg fik lyst til at komme ud til havet. Der var hverken kræfter til at gå eller at cykle derud, men vennen i skoven var så sød at køre mig derud, så jeg kunne gå en lille tur langs havet.

Det var smukt, kraftfuldt og blæsende, og jeg nød det i fulde drag.

DSCN1300DSCN1304DSCN0174DSCN0176

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

4 svar til ved havet

  1. Lene siger:

    Jeg er vild med det nederste billede, der er skønne farver, dybde og en god blanding af horisont, vand og klit. God bedring, godt du havde nogen, der ville køre dig til havet🙂

    • ilsearanti siger:

      Mange tak for dine gode ønsker. Fotoet er taget af vennen i skoven, der gik op i klitten for at fotografere mig, der gik nede ved havet. Vi har anskaffet os det samme kamera for nylig, og de tager virkelig gode billeder.

  2. Ursula siger:

    Fantastisk foto fra havet! Det ser vinterlig og kold ud med de dybe blånuancer.
    God bedring til dig og en dejlig påskeuge ved havet og i skoven.
    Kh Ursula

Skriv et svar

