ved en skillevej

301020121231

Jeg nåede til en skillevej

med spørgsmålet om

hvad jeg vil og skal med mit liv

hvor jeg vil være

og hvad jeg vil udtrykke gennem kroppen

som er mit kommunikationsmiddel i denne verden

Jeg stod stille en stund og mærkede efter i dybden af mit Selv

og svaret kom lysende klart i bevidstheden

Jeg vælger det konsekvente fokus på kærlighedens vej

jeg vælger at gå efter sandheden, freden og glæden

jeg vælger det konsekvente fokus på at lære at skelne

mellem det falske og det sande

og ikke lade mig aflede og vikle ind i illusioner

jeg vælger det konsekvente fokus på glæde, fred og kærlighed

Det er her jeg vil være

Det er det, jeg vil og skal med mit liv

Det er det, jeg vil bestræbe mig på at gøre og at udtrykke

med hjælp fra stemmen i mit indre

kærlighedens, fredens og glædens stemme

der leder mig og kender vejen

hjem

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

