taknemmelighed

DSCN1391

Jeg går langs havet med sindet fyldt med taknemmelighed

en taknemmelighed, der flyder ud over alle bredder

og fylder min verden med lys

Taknemmelighed over at være lige præcist her, hvor jeg er

Taknemmelighed over, at jeg er blevet givet dette sted at være,

mens jeg oplever at være i denne verden

Taknemmelighed over de mennesker,

der er og har været i mit liv, tæt på eller længere væk, kort eller lang tid

og som fylder og har fyldt mit liv med kærlighed og glæde

Taknemmelighed over, at der bliver sørget for mig,

så jeg altid har alt, hvad jeg oplever at have brug for i denne verden

Taknemmelighed over, at gaver og løsninger strømmer ind til mig,

når jeg oplever at behov eller problemer opstår

Taknemmelighed over al den hjælp og støtte

jeg får på min vej

hjem

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

