glæde er mit pejlemærke

 

DSCN0417

Glæde er mit pejlemærke

Glæde viser vej

Glæde er tegnet på

at jeg er der, hvor jeg skal være

og at jeg tænker, taler og handler

i overensstemmelse med det jeg ER

Glæde og fred viser mig

at jeg er på rette vej

DSCN0403

Det er igen blevet tid til en reprise for at huske mig selv på:

Vejen brolagt med glæde 

Jeg kom her

 til verden

for at finde vejen hjem

 

Jeg kom her

for at genkende alle

som mine brødre

 

Jeg kom her

for at huske sandheden

om hvem og hvad vi er

 

Jeg kom her

for at være sandt hjælpsom

og for at følges med mine brødre

 

Jeg kom her

for at erkende sandheden

om hvad Gud vil for mig og for os

 

Jeg kom her

for at sige ja

til vejen brolagt med glæde

den direkte vej hjem

 

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

