blidhedens frisættende styrke

At vende indad

mod stilhedens blidhed

og frigørende indsigter

*

At få øje

på et livslangt ubevidst mønster

og en række vink med en vognstang

*

At huske

at prøvelser er lektioner

jeg endnu ikke har lært

*

At erkende

at NU er tiden kommet

til at vælge en anden vej

*

At mærke

den enorme lettelse og frisættelse

i bevidstheden om

at der er intet jeg skal gøre

intet jeg skal præstere

jeg skal blot tage imod

de gaver

der allerede er mig givet

haiku på mirabelleblomster

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

