stakitprojekt

I en del år har jeg gået og ønsket mig at få et Skagens stakit til mit Skagensgule hus.

Med hundehvalpen Tildas ankomst kom også et nødvendigt behov for at lukke for indgangen til haven, så hun kan løbe frit rundt i haven uden opsyn.

I sidste uge opdagede jeg, at jem og fix har umalet Skagens hegn til en pris, som passer til min pengepung, og da vennen i skoven meldte sin ankomst, kunne han tage hegnet med og hjælpe mig med at få et sat op.

Det gik helligdagen i går så med, og jeg er vældig godt tilfreds med resulatet. Egentlig havde jeg forestillet mig et hvidmalet stakit, men det kræver jo jævnlig vedligeholdelse for at se ordentlig ud. Så jeg har besluttet mig for at beholde det, som det er.

Nu er det nemt at komme ud og ind i haven, der er blevet lavet en dobbeltlåge, så der også kan komme større ting ind, og Tilda bliver holdt sikkert inde.

DSCN1910DSCN1917DSCN1919DSCN1922DSCN1920

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til stakitprojekt

  1. marianne bentzen siger:

    jeg kan godt forstå, at du passer på dejlige Tilda med et stakit – hun er dejlig

Skriv et svar

