på mit arbejdsbord

Dagens bygevejr udnyttes i arbejdsrummet ovenpå, hvor jeg er i gang med flere sider i den seneste art journal/mixed mediabog. Det går lidt trægt for tiden, men lidt har også ret.

DSCN1965DSCN1961DSCN1963DSCN1964

Jeg nyder at sidde ved arbejdsbordet og pusle, mens regnen spiller dråbespil på vinduerne. Regnen veksler mellem stille og kraftig trommen for så at stoppe lige så pludseligt, som den begyndte, og straks  flyder solskin ind over bordet.

DSCN1970DSCN1987

Som altid følger Tilda mig rundt i huset og holder mig ved selskab.

DSCN1960

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

2 svar til på mit arbejdsbord

  1. Ursula siger:

    Det lyder meget hyggeligt. Kan selv rigtig god lide sådan et omskiftelig forårs-/efterårsvejr.
    Kærlig hilsen dil dig og dine søde Tilda
    Ursula

    • ilsearanti siger:

      Mange tak kære Ursula. Ja, det er faktisk rigtig hyggeligt. Tilda og jeg nyder at være ude i haven, når solen skinner, og jeg nyder at være indendørs, når regnen trommer, eller hagl pisker mod vinduer og tag, som i formiddag.

Skriv et svar

