fotografens forårsfryd

Haven rummer mange blomster at gå tæt på for tiden. Og det gør jeg så med kameraets makrofunktion.

DSCN2027

DSCN2037DSCN2041DSCN2052DSCN2058DSCN2064DSCN2070DSCN2075Når jeg er optaget af noget længe, gør Tilda nogen gange, hvad hun kan finde på for at fange min opmærksomhed. Hun ved nemlig lige præcis, hvad jeg ikke synes, hun skal løbe rundt med eller bide i, derfor vælger hun netop at gøre det, og i dag bar hun både sko og hjemmesko ud på græsplænen flere gange for at få min opmærksomhed væk fra fotograferingen.

DSCN2077

Her til aften lykkedes det med fuld zoom på kameraet at fange en sangdrossel i færd med sin meget varierede sang i toppen af et højt træ, der står i kanten af mosen uden for min have.

DSCN2085DSCN2086

Og pinseliljen er sprunget ud i rette tid.

DSCN2080

Dette indlæg blev udgivet i Foto. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

