sommervisioner og blogjubilæum

I dag kan jeg fejre endnu et jubilæum her på bloggen. Dette indlæg er nr. 1.500!

Konturerne af min sommer begynder at vise sig.

I første halvdel af juli tager jeg på storbyferie med min datter til Berlin i knap en uge. Datteren har fundet og lejet en lille lejlighed midt i byen, hvorfra vi kan gå rundt til Tiergarten og spændende gader med cafeer, gallerier og ny arkitektur.

Og sidst i juli er både vennen i skoven og jeg hjemløse, da vi har været så optimistiske at leje vore skønne steder ud til nogen forhåbentlig glade sommergæster. Men vi er jo så priviligerede, at hjemløshed kan transformeres til en dejlig ferietur. Og visionen er at køre nordpå i år til Norge, hvorfra fjeldene har kaldt på mig i nogen tid.

Norge er mit yndlingsferieland med sin ødemark, fjelde, fosser og elve. Og denne gang skal Tilda med og opleve, hvordan det er at rejse i bil med hus på taget.

Her et par billeder fra Gudvangen fra sidst vi var i Norge. På billedet ser du vores soveværelse på taget af bilen og spise- og opholdsrummet udenom. Jeg elsker den rejseform, enkel, primitiv og fri.

Norge 2009 013Norge 2009 014

Dette indlæg blev udgivet i Rejseliv. Bogmærk permalinket.

6 svar til sommervisioner og blogjubilæum

  1. Lene siger:

    Tillykke med jubilæet og god ferie til både storby og fjelde🙂

  2. Ursula siger:

    Tillykke med blogjubilæet og rigtig gode og interessante sommerrejser!

  3. Madame siger:

    Tillykke med dit blogjubilæum, Ilse – og sikke nogle dejlige ferieplaner, du har! Jeg holder også meget af at rejse i Norge.

Skriv et svar

