arbejdsbordet trækker …

Egentlig skulle jeg fokusere på at gøre mit hus klar til udlejning, mens jeg selv tager på ferie, men jeg ville hellere sætte alt til side og bare fordybe mig i at skrive og  arbejde i det kreative værksted.

Det føles som meget længe siden, jeg har gjort det. Og jeg savner at gøre bare det.

Heldigvis er der god tid til at nå at få huset færdigt, altså hvis jeg ikke lader mig aflede alt for meget den kommende uges tid.

I dag har jeg givet mig selv tid til både at skrive og pusle lidt ved arbejdsbordet indimellem indkøbstur til “hovedstaden” og praktiske gøremål.

DSCN2438DSCN2433DSCN2436

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

