noget kan ikke siges for tit

150320146555Dagligt bliver vi bombarderet med nyheder, der giver næring til bekymring og frygt gennem alle medier.

Uanset hvor megen bekymring og frygt for fremtiden, jeg har haft i mit liv, og for hvordan alting skulle gå, da det så sortest ud i mit liv, så har livet altid vist mig, at der er al mulig grund til at have tillid, for det blev løst på den mest perfekte måde, som jeg ikke selv havde hverken fantasi, overblik eller planlægningsevne til at nå frem til.

Uanset hvad der ser ud til at ske i verden, så ved jeg, at der er al mulig grund til taknemmelighed, tillid og glæde.

Derfor kan det ikke gentages for tit …

haiku på klovnhaiku på himmelhaiku på himmel 2

Må din dag bringe fortrøstning, tillid og glæde.

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

