landet ved arbejdsbordet igen

Efter en uge i Norge er vi tilbage i skoven i Nordsjælland igen.

Det var spændende at komme tilbage hertil og se, hvordan mødet mellem katten Sif og hundehvalpen Tilda ville spænde af. Heldigvis er begge dyr meget trygge ved mig og har tillid til mig. Tilda er meget interesseret og vil gerne lege med Sif, der brummer for at holde hende på afstand. Men stille og roligt går det fremad. Sif bliver mere og mere tryg og sikker på, at Tilda ikke bare kommer buldrende hen til hende, men stopper når hun brummer. DSCN0525DSCN0526

 

DSCN0527Jeg er også landet i mit lille skovhus, der nu er blevet Tildas soveværelse. Og de sidste par dage er jeg endelig nået frem til at komme i gang med at lave noget kreativt igen.

Den igangværende art journal er blevet gjort færdig …

DSCN2732DSCN2733DSCN2734

… og nu er jeg i gang med at lave en ny bog at arbejde i med sider af akvarelpapir og omslag af genbrugskarton med collager på. Mens jeg har siddet og arbejdet med omslaget i dag, har jeg hørt sommerens udsendelser på Skønlitteratur på P1.

DSCN2722DSCN2726DSCN2731

Ferieturen i Norge vil jeg vende tilbage til i et senere indlæg.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

