færdig og parat til start

Det er en stille søndag her i skoven, hvor jeg nyder stilheden og fordybelsen i mit eget rum. Jeg nyder at være i gang med mit arbejde igen efter lang tids pause, ferie og rejser.

Formiddagen er blandt andet gået med at lave min nye mixed mediabog/art journal færdig.

Den har 56 sider lavet af foldet akvarelpapir, 7 x 8 sider i formatet 21 x 15 cm. Omslaget er lavet af genbrugskarton bearbejdet med gesso og hvid akrylmaling med collager på ydersiderne. Bogen er bundet med copticbinding med sort vokset tråd, der korresponderer med det sorte i fjerene i collagerne.

DSCN2743DSCN2744DSCN2746DSCN2752DSCN2748

En bog er færdig og parat til at få sit indhold.

Dette indlæg blev udgivet i Book Art, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

