ved arbejdsbordet i mit skovhus

Jeg nyder så meget at være tilbage til hverdagen og dens rum til fordybelse og arbejde, og jeg er taknemmelig for at have mit lille hus her i skoven, hvor jeg kan trække mig tilbage og arbejde, læse, skrive og tænke.

DSCN2766

Der er blevet sat et midlertidigt lavt rækværk op for indgangen, sådan at døren kan stå åbent og jeg ikke behøver at holde øje med Tilda, men kan koncentrere mig om det, som jeg er i gang med. Tilda ligger meget af tiden i døråbningen, så hun både er i nærheden af mig og samtidig også er ude. Hun lytter interesseret til skovens lyde, fuglene, rådyrenes gøen og egern, der leger i trækronerne. Eller hun ligger ved min fodskammel under arbejdsbordet og sover.

DSCN2768DSCN2761

Tidlig morgensol ind over arbejdsbordet.

DSCN2771

Jeg nyder igen at være i det kreative rum, hvor idéerne flyder, og er gået i gang med siderne i den nye artjournal/mixed mediabog, som jeg blev færdig med i går.

På en gåtur i skoven med Tilda fandt jeg en metalskive på vejen, og jeg tænkte, at den skulle indgå i den første side i den nye bog.

DSCN2763DSCN2772

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

