at lande med blomster og hav

Når jeg vender hjem efter at have været afsted i længere tid, har jeg nogle bestemte måder at lande på og tage mit sted i besiddelse igen. Udover at pakke ud og få på plads så er noget af det første jeg gør at købe blomster til stuen.

Således også denne gang hvor jeg havde købt to hvide orkidéer på Sjælland og puttede en buket roser i indkøbskurven i Brugsen  i Mårup på vejen hjem fra færgen.

DSCN2926DSCN2927DSCN2924

Der skal selvfølgelig også en havevandring til.

DSCN2916DSCN2886DSCN2894DSCN2899DSCN2912DSCN2913DSCN2920

Endelig er der gensynet med havet og genoptagelsen af de daglige gåture dertil.

DSCN2857DSCN2865DSCN2869DSCN2874DSCN2875

Så er jeg ved at lande og kan genoptage min dagsrytme og nærme mig at komme i gang i det kreative værksted igen.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

2 svar til at lande med blomster og hav

  1. Lene siger:

    Hvor bor du dog et dejligt sted, og det er en herlig måde at lande på.

Skriv et svar

