udråbstegn med solplet på maven

Det er en stille søndag i huset ved havet.

Stille ude og stille inde.

Fordybelse i tanker om glæde, om at se glæden i alt, i mødet og samværet med alle og i alle situationer.

Her i eftermiddag har jeg puslet lidt ved arbejdsbordet. Et foto af nogle snerler dukkede op i en kasse og frem kom dagens ord i min bevidsthed:

Lad glæden

slynge sig

som snerler

om alt

hvad der kommer

til mig

DSCN2976

Og mens jeg sidder der ved arbejdsbordet, holder værkstedshunden mig ved selskab. Hun ligger afslappet på gulvet i nærheden helt fordybet med en solplet på maven.

Et udråbstegn  på skrå af sol, der ender med sit punktum på Tildas mave. Et udråbstegn i forlængelse af dagens ord!🙂

DSCN2975DSCN2972

Dette indlæg blev udgivet i Dagens ord, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

