lys i skriverummet

Mens der har været helt stille her på bloggen i over en uge, har der været aktivitet i den fysiske verden i mit hus.

DSCN3139

Meget længe har jeg ønsket at få mit læse- og skriveværelse malet hvidt.

Ligesom resten af overetagen er værelset beklædt med profilbrædder, der bliver mere og mere gyldne. Det passer fint i soveværelset og arbejdsrummet, men formen på skriveværelset gør, at skrivehjørnet i rummet er blevet mere og mere dunkelt på grund af det gyldne træ.

Nu kom så tiden til at gå fra ønske til handling. Og det viste sig at være et meget større og især længerevarende arbejde, end jeg havde forestillet mig. Vægge og lofter er nu malet 2 gange, og resultatet er blevet et meget lyst og rart rum, netop som jeg ønskede mig det.

I dag er jeg i gang med at indrette og tage rummet i besiddelse igen.

Værelset før:

0209201510399

Og nu:

DSCN3162DSCN3166

Og snart er der igen tid og rum til fordybelse og til at skrive her i rummet.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

