hverdagsliv i regn og rusk

I morges vågnede jeg til fuglesang ind ad det åbne vindue. Trillende fuglesang. Det var sikkert rødhalsen, som også synger om efteråret og vinteren, der leverede morgenvækning.

Uanset regnvejr så tog Tilda og jeg på vores morgencykeltur til havet. Efter flere dages kraftig blæst, som har givet store bølger fra øst, så var både vinden og bølgerne stilnet lidt af i morges.

Det er skønt at gå der i brus og blæst og få frisk luft lige fra morgenstunden.

081020151050508102015105090810201510512

I disse dage, hvor regnen har silet ned, og blæsten rusket blade af træerne omkring huset, har jeg nydt at være inde i varmen og i gang i de kreative rum ovenpå.

I dag har jeg også været i gang med lidt prøveophængning af billeder i det nymalede skriverum. Efter at have set længe på de hvide vægge og taget rummet i besiddelse i sin nøgne form har jeg nu fået lyst til nogle farvepletter på væggene. Jeg rumsterer også med nogle idéer til at lave noget, der skal hænges op over den franske altandør.

DSCN3353DSCN3352DSCN3357DSCN3360

 

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

