kunstbogcafé

Så var det i dag, der var premiere på Kunstbogcafé her i huset ved havet.

4 søndag eftermiddage i den stille tid her på Samsø åbner Kunstbogcaféen døren for i første omgang kun indbudte gæster.

38 af mine book art/mixed mediabøger og bogskulpturer var blevet placeret i 4 rum i huset, så der var plads  til at komme omkring hinanden og få mulighed for ro til fordybelse.

DSCN3534DSCN3533DSCN3530DSCN3526DSCN3531DSCN3532

Og som i enhver ordentlig café var der selvfølgelig også kaffe og kage dog med selvbetjening.

DSCN3535

Et passende antal venner og bekendte mødte op. Passende i forhold at være i huset og kunne komme til.

DSCN3538DSCN3539DSCN3540

Der blev bladret, kigget, studeret og snakket. På et tidspunkt var alle samlede med kaffe og kage i min lille stue.

Alle var enige om, at der var meget mere, end det var muligt at nå igennem eller at kapere, og at de gerne ville komme igen. Netop derfor er der også planlagt 4 søndage, så man kan komme igen og fortsætte kiggeriet eller fordybelsen.

Det er en fin måde for mig til at vise mine ting frem og dele dem med andre. Det er en afslappet, uhøjtidelig og hyggelig form for udstilling, som måske kan udvides til en større gruppe interesserede. Jeg overvejer tanken om at lave Kunstbogcafé til sommer i turistsæsonen med inddragelse af haven i godt vejr.

Dette indlæg blev udgivet i Book Art, Samsø. Bogmærk permalinket.

2 svar til kunstbogcafé

  1. Lene siger:

    Hvor er det en god ide, og dejligt for dig at så mange mødte op og var nysgerrige på dine bogprojekter.

    • ilsearanti siger:

      Mange tak Lene, jeg synes også, at det er en fin idé, og det var dejligt at opleve den i funktion. Jeg holder jo meget af at dele mine ting med andre og glæder mig over, at andre får noget ud af det også.

Skriv et svar

