lad stormen rase og rense

DSCN0166

Blæsten

suser over landet

og pisker havet op mod land

*

Blæsten 

pisker igennem mit sind

og lader bortgemte tanker og forestillinger

stige op i bevidstheden

*

Jeg ser dem

jeg ser deres vildfarelse

jeg ser det mudder af mørke

de har været indhyldet og gemt væk i

på bevidsthedens bund

Jeg giver slip

og lader dem forsvinde

i havet

*

Blæsten

pisker ilt i havet

og renser alle mørkets forestillinger

væk

en efter en

da jeg slipper dem

*

Med

lettelsens indre skumsprøjt

skyller en gave

af fred og glæde

i land

*

Jeg

tager imod den

med tomme hænder

og taknemmelighed

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om ..., Tekst. Bogmærk permalinket.

Skriv en kommentar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.