den lykkelige drøm

Den lykkelige drøm

Huset ved havet

blev manifesteret

som begyndelsen på den lykkelige drøm

der bliver mig givet som erstatning

for alle mine egne smertefulde drømme

*

Blidt

bliver min tillid opbygget

ved at det værdiløse forsvinder

erstattet af indsigter og erkendelser

om dets værdiløshed

*

Blidt

bliver det vist mig

at jeg har taget fejl og værdsat det værdiløse

og langsomt åbner jeg for forståelse

af det sandt værdifulde

*

Jeg træder tilbage

og lader mig lede

af sandhedens stemme

der lærer mig

at skelne mellem sandhed og illusion

at fred følger tilgivelse

og alt er og bliver mig givet

som Du vil

DSCN3771

Dette indlæg blev udgivet i Tekst. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

