stille dage i huset ved havet

Stilheden på bloggen afspejler den stilhed, der er grundtonen i mit liv og mine hverdage i denne tid.

Om morgenen vågner jeg op i en tilstand af lykke og glæde over at være lige præcist her, hvor jeg er, og over den fred og ro, plads og frihed, der er her og i mit liv.

Mine dage flyder afsted i stilhedens og fordybelsens fylde og i den indadvendte, kreative strøm.

Dagene begynder i morgengryet med en stille stund og 3 håndskrevne morgensider, mens Tilda ligger på sin store pude foran den franske altandør og kigger ud. Ofte kommer rådyr forbi på dette tidspunkt, og i morges var hun så heldig at kunne betragte 3 rådyr, der bevægede sig rundt lige neden for huset.

DSCN3750

Arbejdet med bogen “Efter faldet” fortsætter stille og roligt med pauser indimellem, hvor den ligger og simrer og langsomt åbner for, hvilke tekster og billeder, der skal være hvor i bogen.

Og hver eneste dag går Tilda og jeg ture ved havet og i skoven.

2811201510655

Egentlig er der ikke så meget at fortælle andet end, at trods stilheden er jeg her endnu, og jeg er lykkelig og lever et glædesfyldt og fredfyldt stille liv i huset ved havet.

Alt er som det skal være.

Må også dit liv have glædens fylde.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

