en lille smule jul

Lidt jul skal der være i huset ved havet, har jeg besluttet mig for.

Så på gåturen ad heden og langs havet i dag samlede jeg lidt materialer til et par juledekorationer. Forskelligt mos, grene med mos, kogler, lidt ædelgran og en enkel muslingeskal med begge skaller i behold.

På lager havde jeg nogle skiver træ ovre fra skoven, de passede fint som bund, og i haven klippede jeg lidt visne blomster af en hortensiabusk.

En dekoration til stuen.

I muslingeskallen gemmer sig to små fundne hjerter. Et af sten og et af strandglas.

DSCN3955DSCN3957

Og en dekoration til spisebordet i køkkenet.

DSCN3963DSCN3961

Jeg har på fornemmelsen, at det alligevel kun er begyndelsen, og at jeg får lyst til at bringe lidt mere jul ind i huset, inden det bliver rigtigt jul.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

