sol sol sol

Solen brød igennem skydækket ved middagstid og har skinnet over Samsø og huset, lige til den forsvandt i havet, lagde guld på horisonten og farvede himlen glødende rød.

Jeg har nydt at gå tur langs havet med frosten knasende under fødderne, og solen skinnende skarpt ind i øjnene.

Og jeg har nydt at gå rundt i mit hus, hvor sollyset er strømmet ind i mine arbejdsrum på første sal, mens jeg har skrevet dagens tekst til “Notater fra stilheden” og har ryddet arbejdsbordet efter lang tids arbejde med “Efter faldet” og gjort klar til et nyt bogprojekt, som jeg glæder mig til at komme i gang med.

DSCN4060DSCN4062DSCN4069

Det har været endnu en skøn dag i flyden mellem mine gøremål i en tilstand af lykke og dyb taknemmelighed over at være i livet lige præcist her, hvor jeg er.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

