i det kreative værksted

Lige efter morgenmaden gik jeg i gang med arbejdet med træpladerne.

Alle 12 plader er nu grundet med hvid gesso på begge sider.

Og det er blevet tid til at gå i gang med at male billederne, der alle skal indeholde en kort tekst. 12 billeder i alt, der skal kunne fungere alene og i kombination med hinanden på forskellig måde.

Det fleksible billedprojekt. Det fleksible kunstbogprojekt.

Det er længe siden, jeg har malet på større flader, og det føles næsten som at skulle begive mig ud på nyt og ukendt grund. Men jeg har givet mig selv helt fri til at lege og eksperimentere på fladen.

Fri til at noget bliver grimt. Fri til at noget mislykkes. Fri til bare at lege og eksperimentere med farver, mixed media og udtryk.

Det første lag på det første billede skal nu tørre, før arbejdet kan fortsættes.

DSCN4106DSCN4107DSCN4109

 

DSCN4108

 

 

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

