i lavt gear

Selvom der er gået mere end 5 uger, siden jeg faldt og fik en hjernerystelse, så er jeg ikke kommet helt ovenpå endnu.

Det går heldigvis fremad, men også op og ned, og lige nu er det lidt ned.

Men uanset jeg fungerer i meget lavt gear i disse dage, så skriver jeg mine morgensider hver morgen, læser dagens sider, går tur og arbejder videre med træpladerne.

I dag er den 4. plade i 40 x 40 cm af 12 træplader blevet færdig.

Der mangler kun at blive boret huller i alle hjørner, men jeg er endnu ikke blevet enig med mig selv om hvilken størrelse huller. Det afhænger af, om pladerne skal kunne samles med tyreringe til en bog samlet i “ryggen”, eller om de kun skal kunne samles med mindre ringe i alle hjørner til en koncertinabog også kaldet harmonikabog. Udover at de skal kunne hænge sammenhængende både horisontalt og vertikalt.

DSCN4172DSCN4173DSCN4174

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

