at lande i alenehedens fylde

I går tog vennen i skoven hjem igen efter nogle dages besøg. Dage med intenst samvær.

Nu er jeg igen landet i alenehedens fylde, hvor jeg nyder at være omgivet af stilhed og rum til fordybelse.

I dag samler jeg kræfter, mens jeg nyder fuglenes sang i haven og det forårsagtige lys.

DSCN4187DSCN4185

Lidt fik jeg dog lavet indimellem samtaler og gåture. Udover at skrive morgensider blev den 5. træplade påbegyndt og færdiggjort.

DSCN4178DSCN4179DSCN4182

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

