me, my valentine

For første gang i mit lange liv har jeg i dag forholdt mig til Valentins dag.

I dag har jeg valgt i det små at fejre denne dag ved at sende teksten om at leve “Con Amore – med kærlighed” ud i verden ad de kanaler, som jeg har til rådighed. At sende kærlighed ud til alle, der vil tage imod den.

Og så har jeg valgt at fejre og ære mig selv og kærligheden i mig på denne dag med små, symbolske gaver. Me, my Valentine!

En buket roser står på sofabordet i stuen.

DSCN4237DSCN4244

Og for en gang skyld … måske den første gang … har jeg bagt kage til mig selv.

DSCN4241DSCN4243

For jeg har besluttet mig for, at denne dag skal være min dag!

Lige om lidt vil jeg give Tilda halsbånd på og mig selv varmt tøj og støvler på, og så vil jeg gå ud til havet. Og jeg vil glæde mig over, at jeg bor her på dette sted, der er givet mig som symbol på den kærlighed, som jeg er omgivet og understøttet af.

DSCN4249

Må også du opleve og mærke, at du er omgivet og understøttet af kærlighed. Uanset om du lever dit liv alene med dig selv eller med en eller flere andre.

Kærligheden ér der for os og i os, altid!

Vi kan ære kærligheden, som det vi ér, ved at give den både til os selv og til andre.

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

