mandagsfryd

Glædelig mandag og velkommen til en ny uge!

Her har det været en dejlig dag med indre og ydre solskin.

Midt på dagen var Tilda og jeg ude at gå tur i Mårup skov og ud til havet mod vest. Da vi gik igennem skoven, kom ravnen og fløj længe sammen med os. Den fulgte med og fløj rundt i luften over os og snakkede til mig. Om den ville have os væk fra sin rede og sit territorium eller fortælle mig noget viist, gik ikke op for mig, men det var klart, at det var mig eller os, den snakkede til.

Da vi nåede ud til Vester Made, var færgen på vej til fastlandet ude i horisonten.

15022016107841502201610782

1502201610796Hjemme igen var det tid til at gå i gang i det kreative værksted.

DSCN4269

Jeg har gang i to projekter lige nu.

Den 6. træplade er på vej, og så er jeg i gang med at lave omslag til en ny art journal. Det er længe siden, jeg havde en art journal at arbejde, lege og eksperimentere, i så jeg glæder mig til at få en igen.

DSCN4276

På sådan en solskinsdag fryder jeg mig over, hvordan sollyset strømmer ind i mine kreative arbejdsrum og lyser alting op.

DSCN4273

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

