ny art journal

I dag har min nabo gang i noget meget larmende arbejde udenfor. Motorsaven skifter med en endnu mere larmende maskine, måske en grenknuser. Jeg kan ikke se arbejdet ,men høre det kan jeg så rigeligt alle steder i mit hus.

Men jeg har besluttet mig for at prøve at lade som ingenting og ikke lade det belaste hoved og sanser, selvom det kræver en del fokus at undgå hovedpine. Og jeg kan nok forvente, at der venter en omgang træthed forude. Virkningerne efter hjernerystelsen er endnu ikke ovre.

Jeg har været tidligt i gang ved arbejdsbordet, hvor jeg har fået syet min nye art journal sammen med copticbinding med gul vokstråd. Bogen har 84 sider, revet og foldet af papir fra en stor tegneblok, og omslaget er genbrugspap.

De blålige tone på billederne skyldes, at vinduerne er dækket af rimfrost.

DSCN4279DSCN4281DSCN4284DSCN4285DSCN4283

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

