8. på mit arbejdsbord

Efter tre lange dage fyldt med støj af alskens larmende maskiner fra naboens have har resultatet indfundet sig her hos mig. Kraftig støj er meget belastende, når man døjer med støjfølsomhed efter en hjernerystelse.

Der kommer en forsinket efterreaktion på overbelastning i form af, at energien siver ud af kroppen som vand af et badekar, hvor proppen bliver trukket op.

Så mit liv har været ekstra stille de sidste dage, for der er kun kræfter til det absolut nødvendige, såsom at komme ud til havet sammen med Tilda hver dag, om det så bare er en meget kort tur. Det er bare med at skrue ned for forventningerne til sin egen ydeevne, indrette sig og være med alting, som det er, og vente på, at energien vender tilbage.

Uanset holder jeg fast i lidt af min daglige praksis. Mine morgensider bliver skrevet, jeg læser lidt, og nu er den 8. træplade også blevet færdig.

DSCN4315

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

