strandfund

Når jeg arbejder på et kunstobjekt, sker det indimellem, at jeg finder et element til projektet på en gåtur.

I dag har Tilda og jeg været ude at gå tur ved Mårup Østerstrand, og der i sandet fik jeg øje på ophænget til de malede træplader.  En tynd træstamme, der er blevet skyllet ren og lys af havet, og hvor der kan hænge to plader ved siden af hinanden og flere under. Lige det ophæng jeg ikke vidste, at jeg skulle bruge, før jeg fik øje på det.

DSCN4407DSCN4409DSCN4410DSCN4411

Den 12. og sidste træplade ligger stadig på arbejdsbordet med det første hvide lag med tekstsider klæbet på og venter, mens jeg venter på, at inspirationen til færdiggørelsen dukker op i min bevidsthed.

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

