at rydde bordet til en ny begyndelse

I dag har jeg ryddet bordet i mit kreative værksted og lagt alle materialer og værktøj på plads.

DSCN4438

Mens jeg arbejder på et kreativt projekt, fyldes arbejdsbordet mere og mere med farvebøtter, pensler, materialer og værktøj, efterhånden som jeg finder ting frem, som jeg skal bruge. På denne måde er projektets rum hele tiden åbent og tilgængeligt og inviterer til fortsat arbejde.

DSCN4334

Når projektet er afsluttet, er det kreative rum fyldt og optaget af dette projekt, så længe arbejdsbordet er fyldt, og der er ikke plads til noget nyt. Hver gang jeg afslutter derfor et længerevarende kreativt projekt med at rydde op og gøre rent bord, klar til en ny begyndelse.

Arbejdet med de 12 træplader er færdiggjort i dag, og det var tid til at rydde bordet og rummet efter dette arbejde.

Nu er alting tilbage på sin plads, og både mit indre og ydre kreative rum er klar til et nyt arbejde.

Tiden er kommet til at gå i gang med en ny art journal, som jeg har lagt parat på bordet.

DSCN4439

Glædens bog kunne være dens titel, tænker jeg ….

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

