dagens sider

Jeg kan godt lide det udtryk, den ujævne skrift fra en gammel manuel skrivemaskine giver. Min lille Triumph fandt jeg på et loppemarked. Det er ikke muligt for mig at skrive med 10-fingersystemet, for jeg har simpelthen ikke kræfter nok i alle fingre til at få hamret tasterne i bund. I stedet må jeg nærmest bruge 1-fingersystem, men da jeg kun bruger den til små, korte tekster, er det bare en hyggelig aktivitet.

DSCN4449

Det er min fødselsdag i dag og dejlige hilsner strømmer ind fra nær og fjern, men ellers er dagen ret stille. Vennen i skoven er her og hjælper mig med praktiske ting, som jeg ikke selv har kræfter til for tiden.

Men uanset få kræfter så skriver jeg mine daglige morgensider, og i dag er det også blevet til et opslag i min art journal. Et arbejde som jeg nyder at pusle med.

DSCN4448DSCN4447

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

