kend dig selv og træd frem

Glæden sprudler i mit indre og fylder hele mit sind og min verden med strålende lys.

Når glæden sprudler genkender jeg mig selv, som det jeg er, som det er naturligt for mig at være.

Denne dag begyndte tidligt, og jeg er blevet båret frem af glædens bærebølge.

Solen skinner klart fra en blå himmel og spejler min indre glæde og klarhed om, hvad det er jeg skal med mit liv, og hvad min opgave i livet er.

DSCN4519

DSCN4517DSCN4518DSCN4520

Kend dig selv

 

Glæden og kærligheden

vil jeg dyrke

Jeg vil nære den

med fokus og opmærksomhed

med lys og bevidsthed

Jeg vil give den

til mig selv og alle omkring mig

både de nære og de fjerne

Jeg åbner mit hjertes dør

på vid gab

så glæden og kærligheden kan strømme ud

og udvide sig

ubegrænset og uendeligt

Jeg vil ære glæden og kærlighed

som det vi ER

evigt og uforanderligt

så jeg kan kende mig selv

igen

Dette indlæg blev udgivet i Tanker om .... Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

