glædens rum og dagens sider

Dagligt glæder jeg mig over at være i mit hus.

Dagligt glæder jeg mig over at bo og leve på dette sted. Glæder mig over huset, omgivelserne, øen.

Dagligt glæder jeg mig over de kreative rum, som jeg bruger hver eneste dag.

Skriverummet, hvor jeg skriver morgensider og andre tekster i hånden.

DSCN4534

Skriverummets læsehjørne, hvor jeg fordyber mig i at læse dagens tekst i Kurset, mens jeg drikker formiddagskaffe.

DSCN4535

Arbejdsrummet, hvor jeg arbejder med mine bogværker.

DSCN4527

I dag har jeg lavet 2 opslag i “Glædens Bog”.

DSCN4529

DSCN4531

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

