6 år for enden af regnbuen

I dag er det 6 år siden denne blog kom til verden.

I den fysiske verden er Samsø for enden af regnbuen, her er min base og herfra skrives de fleste blogindlæg.

181120152933

Det er en stor glæde for mig at have dette virtuelle rum at dele mine tanker om livet og verden, mine tekster, fotos og billeder af min bogværker i. Indtil nu er det blevet til 1675 indlæg, jeg glæder mig til at lave endnu flere.

Tusind tak til alle jer læsere, der kigger indenfor her på bloggen og viser interesse for, hvad jeg finder på at dele.

Jeg ønsker jer alle en fredfyldt påske.

Dette indlæg blev udgivet i Uncategorized. Bogmærk permalinket.

6 svar til 6 år for enden af regnbuen

  1. 1annemarie siger:

    God påske til dig kære Ilse!

  2. Conny siger:

    Tillykke med blog-fødselsdagen og tak for mange gode indlæg – jeg glæder mig over at følge dig🙂

  3. Ursula siger:

    Tillykke med dit jubiläum.
    Jeg glæder mig altid til dine smukke indlæg og vil gerne læst med i fremtiden.
    God påske til deg og dine søde Tilda
    Ursula

Skriv et svar

