ladybag på vej i det kreative værksted

Idéen til en ny stor mixed mediabog dukkede op i dag.

En dametaske eller “ladybag” som titel.

Det skal være en stor bog med sider i grundformatet 30 x 25 cm og med et omslag i 34 x 28 cm, der skal have en ydre form som en taske.

Foreløbig har jeg foldet 84 sider af 21 store ark gulnet papir fra min svigerfars tidligere bogbinderi, der skal bindes sammen med omslaget med copticbinding, regner jeg med. Men først skal jeg have fat i nogle blokke med store ark akvarelpapir, som skal foldes til sider, der skal placeres indimellem de andre.

Mens jeg venter på det, kan jeg jo passende begynde at lave bogens taskeomslag. Kartonet til omslaget er skåret ud. Nogen gange må man tage gulvet i brug for at have plads nok.

DSCN4562DSCN4555DSCN4558

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

