i det kreative værksted … nye sider i “glædens bønne bog”

Der er intenst gang i indsigter og erkendelser på det indre plan hos mig for tiden. Det bringer indre ro og stor klarhed.

Indimellem sætter jeg mig ved arbejdsbordet og finder billeder frem til min art journal. Et billede taler til mig som symbol på noget indre. Jeg klæber billedet ind på en side, sætter papir i den manuelle skrivemaskine og uden at tænke på, hvad jeg skal skrive, dukker en tekst op til billedet i form af endnu en bøn, som jeg tager imod sætning for sætning.

Arbejdet med denne art journal er af meget tydelig intuitiv og modtagende karakter. Indholdet dukker op af sig selv, og det flyder fuldstændig ubesværet opslag efter opslag efter opslag.

DSCN4675DSCN4676DSCN4677

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

