udsigt til forår i fuldt flor

Når jeg dagligt sidder og skriver i skriverummet ovenpå, ser jeg ud ad den franske altandør og ud på et lysende forår i fuldt flor i mange grønne nuancer.

Mosen er dækket af langt, saftigt græs, birke- og elletræer har foldet deres blade ud, og sollyset får bladene til at skinne. Indimellem alt det grønne står frugttræer i fuldt blomsterskrud.

DSCN4848DSCN4839

DSCN4841Og når jeg går ind ved siden af og sætter mig ved arbejdsbordet i det kreative værksted for at arbejde i Tusindfryds taske, kan jeg se ned i min forårsklædte have gennem det åbne tagvindue.

DSCN4837

DSCN4849

Det er sandelig tid for forårsfryd.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

