fryd og fred i det kreative værksted

Efter en pinse med intenst samvær er vennen i skoven taget hjem til sin skov og har taget Sif med tilbage dertil igen, så hun er der, når Tilda og jeg ankommer i næste uge.

Og jeg er igen landet i alenehedens fylde og fordybelse og nyder stilheden og den indre og ydre fred og ro.

I det kreative værksted har jeg gang i to forskellige projekter.

DSCN4865

I nogen tid har idéen til en større skulptur af metal og træ rumsteret i min bevidsthed.

De fleste materialer til denne skulptur har jeg på lager ovre i skoven, så den skal laves, når jeg kommer derover. En morgen i pinsen blev skulpturens form og udtryk mere klar i min bevidsthed, og jeg fandt samtidigt ud af, at jeg har materialer her til den glorie, der skal udgøre hovedet på skulpturen, så den er jeg gået i gang med at vikle af metaltråd og skruer. Og jeg er ret vild med det udtryk det giver.

DSCN4856DSCN4860DSCN4859

Derudover er jeg så småt gået i gang med at lave nogle sider i “Tusindfryds taske”. Længe har jeg villet eksperimentere med at sy elementer til mixed mediasiderne sammen på symaskine, men først i dag er jeg så småt gået fra tanke til handling og er kommet i gang med det.

DSCN4861DSCN4864

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

