afrejsedag fra skoven

Så er tiden i skoven ved at være slut for denne gang.

Det skulle være en forårsferie, der viste sig at blive den dejligste sommertid.

Samværet har været givende og inspirerende og har skabt rum af både indre og ydre karakter. Vennen i skoven har været flittig med det ydre rum. Han har fældet buske og træer og skabt luft og større rum- og dybdeoplevelse på skovgrunden.

DSCN5053DSCN5062DSCN5066

Indimellem har han repareret og malet videre på mit gæstehus.

DSCN5072

I går pakkede jeg dele af mit værksted sammen og placerede det bag i bilen. Og i dag pakker jeg de sidste ting, og Tilda og jeg kører hjem til Samsø.

Uanset det dejlige ophold her i skoven, så glæder jeg mig til at komme hjem … hjem til huset ved havet, hjem til Samsø, hjem til havet, hjem til kærlige naboer og gode venner. Hjem til stilheden i alenehedens fordybelse og fylde.

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

