“tusindfryds taske” fortsat …

De sidste dage har jeg tumlet med idéen om at lave en bog i bogen med notater om den nye begyndelse.

En tankemæssig stopklods i mig selv om, hvordan nogle sider af akvarelpapir i bogen skulle bruges, stod i vejen for at lave denne bog i bogen, så arbejdet gik i stå.

Da jeg gav slip, blev der plads til, at idéen til en løsning kunne komme frem i bevidstheden. Og denne løsning viste mig, at jeg havde haft en forestilling, der havde forhindret min adgang til det kreative rum, hvor løsningen skulle findes. Forbindelsen til det kreative rum kræver åbenhed og villighed til at træde til side og tage imod inspiration.

Sent i aftes dukkede løsningen op, og i dag har jeg så fået den udført i praksis.

DSCN5157DSCN5158DSCN5159DSCN5161DSCN5160

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

