krusedulledag

Nogen dage, som den i dag, er ikke til andet end kruseduller, læsning og middagssøvn, når nu jeg af uransagelige årsager har fremkaldt en solid  og langstrakt sommerforkølelse med nys og host.

DSCN5234

Kun når jeg bevæger mig uden for den stille vej, hvor jeg bor, mærker jeg den summende feriestemning af højsommer og højsæson, der fylder øens rolige stilhed med lyde, mennesker, trafik og aktiviteter.

Jeg skynder mig hjem til stilheden og roen … og venter på at højsæsonen en gang igen er ovre …

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Samsø. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

