skiftedag … afrejsedag

Velkommen mandag og en helt ny uge!

En uges rengøring og klargøring af mit hus er til ende. Der er meget at gøre for at huset kan byde betalende sommergæster indenfor, når man er mig. Men nu har jeg besluttet mig for, at det må være godt nok. Det er jo et privat hjem, der lejes ud, ikke et feriehus uden personlige ejendele.

I dag er det blevet tid til at pakke det sidste sammen, låse døren bag mig og køre over til skoven i Nordsjælland. Rart at tænke på, at nogle søde mennesker skal komme og holde ferie her i mit hus, og at de skal køre med barnevogn frem og tilbage i Mårup til nogle venner, som bor i et sommerhus i nærheden.

Jeg får ikke set fugleungerne flyve af reden. Men jeg håber, de får den ro til det, som de har brug for. De sidste dage har jeg set begge forældre have meget travlt med fodring, og ungerne fylder efterhånden reden ud nærmest ud over kanten.

Må din mandag blive lige tilpas! Jeg lader snart høre fra mig igen … ovre fra skoven. 🙂

DSCN5261

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

