sommerferiestart med utilsigtet selfie

Så er vi landet i skoven igen.

Det var et glædesfyldt gensyn med vennen, katten og skoven, da Tilda blev lukket ud af bilen ved ankomsten i går. Hun vidste præcis, hvor hun var, og hun løb glad ind og ud af huset og rundt på grunden, snusede alting igennem, tydeligt fornøjet ved at være tilbage. Og Sif var som altid meget glad for, at jeg igen er i nærheden. Selvom hun er blevet vennen i skovens kat, så betragter hun stadig mig som sit menneske.

Skønt at være tilbage i skoven og at slappe af med et glas kold hvidvin på terrassen og kigge ud på alle træerne.

Vennen har været flittig siden sidst med at male huse, opstamme træer, fælde og beskære, så grunden ser fin og ryddelig ud med meget mere rum end tidligere.

I dag holder jeg mest hviledag med omstilling til sommerferie. Mit lille skovværksted har jeg dog taget i besiddelse med morgensider og udpakning af medbragte materialer.

På dagens rundtur på grunden med kameraet fulgt af både Tilda og Sif fik jeg helt utilsigtet taget et selfie via et spejlbillede af den koncentrerede intetanende fotograf.

DSCN5315

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv, Rejseliv. Bogmærk permalinket.

4 svar til sommerferiestart med utilsigtet selfie

  1. Lene siger:

    god ferie og herligt selfiebillede🙂

  2. Ursula siger:

    Kære Ilse,
    jeg læser stadig med og glæder mig altid på dine dejlige billeder og texter fra Samsø, fra skoven på nordsjælland, fra Berlin eller hvor du ellers er. De beriger mig hver gang.
    Jeg ønsker dig rigtig fine sommerdage med lys og varme.
    Kærlig hilsen fra din meget stille læser Ursula fra Slesvig

    • ilsearanti siger:

      Tusind tak Ursula. Din kommentar glæder mig så meget og giver min blog sin mening. Jeg ønsker også dig en dejlig sommer, lige som du kan ønske dig den. Kærlig hilsen fra skoven i Nordsjælland

Skriv et svar

