pakkedag før rejsedag

Næsten 3 ugers sommerophold i skoven og omegn er ved at være til ende.

DSCN5392

I dag er det pakkedag og den sidste hele dag før hjemrejsen til Samsø i morgen.

Selvom der er skønt her i skoven med meget udendørsliv, så glæder jeg mig til at komme hjem til huset ved havet og til at være i havets nærhed. Hjem til egne rum og omgivelser.

Tilda elsker at være her i skoven, hvor der er masser af plads at løbe rundt på. Og der foregår så meget, som hun følger interesseret med i. Hun følger vennen eller mig rundt på grunden og deltager gerne i alt, hvad vi hver især foretager os.

DSCN5300

I morges skrev jeg morgensider i solen ved havebordet uden for mit lille gæstehus, og både Sif og Tilda holdt mig ved selskab. De lå lige i nærheden af mig med en meter imellem sig. Sif bestemmer stadig afstanden mellem dem, og Tilda forsøger stadig at komme tættere på. Forhåbentlig kan Sif på et tidspunkt slappe helt af i visheden om, at Tilda ikke vil gøre hende noget.

DSCN5311

Sif skal med hjem til Samsø i morgen og være der i en lang periode. Jeg kan mærke på hende, at hun allerede har opfanget, at det er sådan, det er, og det vil hun gerne. Derfor holder hun sig endnu mere i min nærhed.

 

Dette indlæg blev udgivet i Hverdagsliv. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

