“tusindfryds taske” på mit arbejdsbord

Der er igen gang i arbejdet i “Tusindfryds taske” den store mixed mediabog udformet som en taske, som jeg har været i gang med meget længe efterhånden.

Jeg er i den sidste del af den store bog, men der er stadig en del tomme sider tilbage. Alligevel kan jeg mærke, at “Tusindfryds taske” snart er færdig i mig, og at noget andet og mindre venter.

Efter en periode med fokus på skriveværkstedet, er der nu igen fokus på det kreative værksted. De to udtryksformer udgør på en måde pausesteder for hinanden.

dscn5646dscn5644dscn5642

Dette indlæg blev udgivet i I det kreative værksted. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

